Komuniti Pencetus Inspirasi
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Forum ini masih lg dalam pembinaan.. Sokongan dan cadangan amatlah di harapkan
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Brand yang selamat
Wed May 31, 2017 2:38 pm by chaembong

» Hari Ibu dah dekat.. Nk beli apa ye?? TOLONG!!!
Mon May 08, 2017 8:28 am by barley

» Celcom postpaid skrg dah ade yg baru ke?
Wed Nov 23, 2016 3:07 pm by Mat Bunge

» kedatangan iphone 7 di kuala lumpur
Fri Oct 21, 2016 12:15 pm by popolan

» Data apa yg bagus utk Raya ni?
Fri Jun 17, 2016 9:46 am by barley

» plan platinum lagi best
Wed May 04, 2016 11:17 am by Mat Bunge

» Plan mana better?
Fri Apr 29, 2016 12:06 pm by ameeriikaa

» Nak tahu promosi telco line setakat ni
Fri Feb 05, 2016 10:00 am by louiskee

» Android ngan iPone mane sedak ag?
Fri Dec 04, 2015 5:54 pm by Mat Bunge

December 2017
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar
Statistics
We have 96 registered users
The newest registered user is kamaludin

Our users have posted a total of 463 messages in 133 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 28 on Wed Aug 21, 2013 8:21 pm
Affiliates
free forum


Share | 
 

 Rasa nak beli Ipad air...ok x?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
thomasim87
MEMBER
MEMBER


Posts : 14
Join date : 2012-08-02

PostSubject: Rasa nak beli Ipad air...ok x?   Sat Jan 11, 2014 1:03 am

sedihnya samsung tab 8.0 saya hilang minggu lepas...x berhenti nangis..sekarang dah ok sikit...rasa nak beli Ipad Air..kamu rasa produk ni ok x? mcm mahal sikit kan?
Back to top Go down
View user profile
bbphire
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 12
Join date : 2012-04-19

PostSubject: Re: Rasa nak beli Ipad air...ok x?   Mon Jan 13, 2014 7:32 pm

malangnya....kena simpan baik2 lah tu...kalao beli ipad air pun kena jaga...x jaga hilang pun bazir juga!
Saya akan beli Ipad air pun sebab Samsung tab saya dah nak bagi dik saya untuk kolej..
Back to top Go down
View user profile
ameeriikaa
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 37
Join date : 2012-04-19

PostSubject: Re: Rasa nak beli Ipad air...ok x?   Tue Jan 14, 2014 4:52 pm

Mahalnya ipad Air ni....kayanya TT ni...macam biasa saje ipad Air ni...bagi saya mcm x ada beza dgn tablet lain ..
Back to top Go down
View user profile
Mat Bunge
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 44
Join date : 2012-04-20

PostSubject: Re: Rasa nak beli Ipad air...ok x?   Wed Jan 15, 2014 6:45 pm

Saya tengah pakai Ipad air dan mmg amat bagus..ringan..dan bateri tahan lama la...TT mmg boleh cuba beli..bagi harga kalao rasa mahal..cuba tunggu promosi nanti? sekarang kan ada banyak pakej dari Telco? mungkin ada pakej yg lebih ok sikit?
Back to top Go down
View user profile
Mat Bunge
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 44
Join date : 2012-04-20

PostSubject: Re: Rasa nak beli Ipad air...ok x?   Wed Jan 15, 2014 6:45 pm

Saya tengah pakai Ipad air dan mmg amat bagus..ringan..dan bateri tahan lama la...TT mmg boleh cuba beli..bagi harga kalao rasa mahal..cuba tunggu promosi nanti? sekarang kan ada banyak pakej dari Telco? mungkin ada pakej yg lebih ok sikit?
Back to top Go down
View user profile
barley
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 35
Join date : 2012-04-21

PostSubject: Re: Rasa nak beli Ipad air...ok x?   Thu Jan 16, 2014 5:32 pm

jgnlah nangis... barang hilang bolehlah beli lagi. tapi u betul betul fikir baik baik u betul nak beli ipad air keh? harganya mmg mahal ckit. kalao tak dapat, boleh jugak beli ipad mini.
Back to top Go down
View user profile
ameeriikaa
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 37
Join date : 2012-04-19

PostSubject: Re: Rasa nak beli Ipad air...ok x?   Fri Jan 17, 2014 10:38 pm

Kak ngah saya baru saje sign pakej dgn Celcom minggu lepas dan dia cakap celcom paling murah ..dia dah pergi semua Telco tanya..
[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Rasa nak beli Ipad air...ok x?   

Back to top Go down
 
Rasa nak beli Ipad air...ok x?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Original Ipad
» ** Grab your iPhone 4S, iPad 2, Galaxy S II and others at Amazing price!
» Gamepass iPhone/iPad & Android apps
» Whos pre-ordering an iPad Mini then?
» iPad Help Please

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Terengganu Forum :: Pasar Malam :: Handphone-
Jump to: