Komuniti Pencetus Inspirasi
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Forum ini masih lg dalam pembinaan.. Sokongan dan cadangan amatlah di harapkan
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Brand yang selamat
Wed May 31, 2017 2:38 pm by chaembong

» Hari Ibu dah dekat.. Nk beli apa ye?? TOLONG!!!
Mon May 08, 2017 8:28 am by barley

» Celcom postpaid skrg dah ade yg baru ke?
Wed Nov 23, 2016 3:07 pm by Mat Bunge

» kedatangan iphone 7 di kuala lumpur
Fri Oct 21, 2016 12:15 pm by popolan

» Data apa yg bagus utk Raya ni?
Fri Jun 17, 2016 9:46 am by barley

» plan platinum lagi best
Wed May 04, 2016 11:17 am by Mat Bunge

» Plan mana better?
Fri Apr 29, 2016 12:06 pm by ameeriikaa

» Nak tahu promosi telco line setakat ni
Fri Feb 05, 2016 10:00 am by louiskee

» Android ngan iPone mane sedak ag?
Fri Dec 04, 2015 5:54 pm by Mat Bunge

June 2017
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
CalendarCalendar
Statistics
We have 96 registered users
The newest registered user is kamaludin

Our users have posted a total of 463 messages in 133 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 28 on Wed Aug 21, 2013 8:21 pm
Affiliates
free forum


Share | 
 

 berbaloi ke kalo tukar ke postpaid ?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
bbphire
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 12
Join date : 2012-04-19

PostSubject: berbaloi ke kalo tukar ke postpaid ?    Mon Mar 24, 2014 1:11 pm

sbb selalu buat panggilan dan sms, ada masa juga akan online dan chat.. cuma rasa kredit cepat habis.. kdg2 dlm 3 hari dah habis kredit.. jadi nk tanya otai2 kat sini ada pelan yg lebih sesuai ataupun tukar pe postpaid lebih berbaloi ?
Back to top Go down
View user profile
mikkesho
MEMBER
MEMBER


Posts : 21
Join date : 2012-10-21

PostSubject: Re: berbaloi ke kalo tukar ke postpaid ?    Tue Mar 25, 2014 9:18 pm

rasanya kalo tukar ke celcom xpax promo yg baru jug sesuai utk bro.. sebab skrng i pakai ni, takde commitment langsung.. bila data habis, terus top up je.. tak payah risau.. boleh top up rm5 dan dpt data tambahan...
Back to top Go down
View user profile
Mat Bunge
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 44
Join date : 2012-04-20

PostSubject: Re: berbaloi ke kalo tukar ke postpaid ?    Wed Mar 26, 2014 9:20 am

Saya megesyorkan kamu pakai pelan data. Tak payah pakai sistem tambah nilai. Sebab kalao kamu pengguna besar, jumlah wang yang diguna untuk tambah nilai adalah sama dengan guna pelan. Dan kamu boleh tonton video sesuka hati dengan data pelan.
Back to top Go down
View user profile
ameeriikaa
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 37
Join date : 2012-04-19

PostSubject: Re: berbaloi ke kalo tukar ke postpaid ?    Thu Mar 27, 2014 8:49 am



Rsa sy, pelan data ada hadnya. Ia jadi tak cepat langsung jika melalui hadnya. Kebaikan celcom xpax ialah pelan ni tak ada tarikh expire jadi data yang tak guna akan dikumpul dan dipakai bulan depan.
Back to top Go down
View user profile
popolan
MEMBER
MEMBER
avatar

Posts : 26
Join date : 2012-08-15

PostSubject: Re: berbaloi ke kalo tukar ke postpaid ?    Fri Mar 28, 2014 9:56 pm

Haha... Bagi I kan, self control memainkan peranan penting. Jikalo kamu boleh control penggunaan sikit dan tak tagih pada internet, I rasa tentu tak kan pakai banyak wang
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: berbaloi ke kalo tukar ke postpaid ?    

Back to top Go down
 
berbaloi ke kalo tukar ke postpaid ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Spark Plug removal and replacement Pictorial

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Terengganu Forum :: Sembang-Sembang :: Kedai Kopi-
Jump to: