Komuniti Pencetus Inspirasi
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Forum ini masih lg dalam pembinaan.. Sokongan dan cadangan amatlah di harapkan
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Brand yang selamat
Wed May 31, 2017 2:38 pm by chaembong

» Hari Ibu dah dekat.. Nk beli apa ye?? TOLONG!!!
Mon May 08, 2017 8:28 am by barley

» Celcom postpaid skrg dah ade yg baru ke?
Wed Nov 23, 2016 3:07 pm by Mat Bunge

» kedatangan iphone 7 di kuala lumpur
Fri Oct 21, 2016 12:15 pm by popolan

» Data apa yg bagus utk Raya ni?
Fri Jun 17, 2016 9:46 am by barley

» plan platinum lagi best
Wed May 04, 2016 11:17 am by Mat Bunge

» Plan mana better?
Fri Apr 29, 2016 12:06 pm by ameeriikaa

» Nak tahu promosi telco line setakat ni
Fri Feb 05, 2016 10:00 am by louiskee

» Android ngan iPone mane sedak ag?
Fri Dec 04, 2015 5:54 pm by Mat Bunge

June 2017
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
CalendarCalendar
Statistics
We have 96 registered users
The newest registered user is kamaludin

Our users have posted a total of 463 messages in 133 subjects
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 28 on Wed Aug 21, 2013 8:21 pm
Affiliates
free forum


Share | 
 

 Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
tsaico
MODERATOR
MODERATOR
avatar

Posts : 40
Join date : 2010-12-14
Location : are_jail,T.R.G

PostSubject: Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek   Thu Dec 16, 2010 10:09 am

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah... dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le boring sangat lebih² lg kalu yg kejenye mmg jawab tepon).
.
.
. 1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
. Jawapan: maap.sini bukan balai polis.
.
. 2. Soalan: haloo, siapa disana?
. Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..
.
. 3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
. Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.
.
. 4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
. Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.
.
. 5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
. Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.
.
. 7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
. Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.
.
. 8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
. Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap
.
. 9. Soalan: halloo... ...
. Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?
.
. 10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
. Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.
.
. 11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
. Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.
.
. 12. Soalan: assalammualaikum...
. Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib
. jawab)

[You must be registered and logged in to see this image.]

credit to KahKahKah

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
View user profile http://tsaico.blogspot.com
 
Tatacara Jawab Telefon Paling Kerek
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» SC/Accessory Belt Slipping Off

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Terengganu Forum :: Sembang-Sembang :: Cerite Lawak-
Jump to: